• 1

Brama CROSSFIT

Mówiąc najprościej crossfit to uniwersalny zestaw ćwiczeń, które wykonywać mogą wszyscy. Sprawność i doświadczenie schodzą na drugi plan, bo w trakcie zajęć sami możemy wyznaczać sobie granice i modyfikować obciążenia. A tu zakres jest potężny i tym różni się chociażby od monotonnych i żmudnych treningów na siłowni. Wykonanie ćwiczeń crossfit następuje w sposób intensywny, bez czasu na przerwę. W crossfit ćwiczy się jednocześnie podnoszenie ciężarów, sprawność atletyczną, odporność. Wyrabia odporność krążeniową oraz oddechową, siłę i wytrzymałość mięśni, rozciągliwość, szybkość, sprawność, psychomotorykę, równowagę i precyzję

Korzyści dla organizmu wynikające z regularnego trenowania systemem CrossFit:

  • Wzmacnia mięśnie, stawy, ścięgna, a tym samym zabezpiecza przed kontuzjami.
  • Poprawia siłę, kondycję, wydolność, wytrzymałość i ogólną sprawność.
  • Reguluje braki równowagi w mięśniach, powstałe w skutek długotrwałego uprawiania jednej dyscypliny sportu.
  • Poprawia gibkość, a więc zwiększa zakres ruchu stawów.
  • Rozwija wszechstronnie wszystkie partie mięśniowe.